I cilindri d'acciaio sò cuntenituri chì almacenanu diversi gasi sottu pressione. Sò largamente usati in applicazioni industriali, mediche è domestiche. Sicondu a dimensione è u scopu di u cilindru, sò usati diversi metudi di fabricazione.
Cilindri d'acciaio saldati
I cilindri d'acciaio saldati sò fatti saldendu un tubu d'acciaio drittu cù duie teste emisferiche in cima è in fondu. A cucitura di saldatura hè poi spenta da un tornu per indurisce u metallu. Stu prucessu hè relativamente simplice è lowcost, ma hà ancu qualchì svantaghju. A cucitura di saldatura cambia e proprietà chimiche di l'azzaru, facendu più suscettibile à a corrosione da sustanzi acidi. A cucitura di saldatura riduce ancu a forza è a durabilità di u cilindru, facendu propensu à cracking o scoppià sottu à alta temperatura o pressione. Per quessa, i cilindri d'azzaru saldati sò generalmente usati per i cilindri dispunibuli chì magazzinu gasi à bassa pressione, bassa temperatura o non corrosivi, cum'è diossidu di carbonu, nitrogenu o eliu.
Cilindri d'acciaio senza saldatura
I cilindri d'acciaio senza saldatura sò fatti da un prucessu di filatura di furmazione una volta. Un pipa d'acciaio hè riscaldatu è poi filatu nantu à una macchina di filatura per furmà a forma di cilindru. Stu prucessu hè più cumplessu è caru, ma hà ancu parechji vantaghji. U cilindru senza saldatura ùn hà micca cucitura di saldatura, cusì hà un cuntenutu tecnicu più altu è qualità. U cilindru senza saldatura pò sustene a pressione interna più alta è a forza esterna, è ùn hè micca faciule per splode o perdite. Dunque, i cilindri d'acciaio senza saldatura sò generalmente usati per i cilindri grossi chì almacenanu gasi d'alta pressione, alta temperatura o corrosivi, cum'è gas licu, acetilene o ossigenu.
Tempu di Postu: Aug-07-2023