A prova idrostatica, cunnisciuta ancu com'è prova idrostatica, hè u prucessu di teste di cilindri di gas per forza è perdite. Questa prova hè fatta nantu à a maiò parte di i tipi di cilindri cum'è l'ossigenu, l'argon, l'azotu, l'idrogenu, l'anidride carbonica, i gasi di calibrazione, i mischi di gas, è i cilindri senza saldatura o saldati indipendentemente da u materiale di u cilindru. L'idrotesti periodichi validanu chì u cilindru hè in cundizione di funziunamentu adattatu è adattatu per un usu cuntinuatu per un periudu specificu.
A prova di l'idrossi di cilindri hè ubligatoriu secondu e linee guida di l'Organizazione per a Sicurezza di Petroleum and Explosives (PESO). I cilindri senza saldatura d'alta pressione devenu esse sottumessi à una prova idroelettrica periodica ogni 5 anni o secondu a cundizione di u cilindru. Certi cilindri di gas cum'è CNG è gasi tossichi necessitanu teste più frequenti, cum'è ogni 2 anni.
Durante una prova idro, u cilindru hè pressurizatu à una pressione di prova, di solitu 1,5 o 1,66 volte a pressione di travagliu. Questu verifica l'elasticità di u materiale, chì si deteriora cù u tempu cù cicli di riempimentu ripetuti. U cilindru hè pressurizatu è depressurizatu per assicurà chì torna à e so dimensioni originali in i limiti di tolleranza specificati. I test periodici di l'idraulica cunfirmanu chì u materiale di u cilindru hà sempre una elasticità adatta per un usu cuntinuu sicuru.
A prucedura di prova di l'idraulica implica u riempimentu di u cilindru cù un liquidu quasi incompressible, di solitu acqua, è esaminendu per perdite o cambiamenti permanenti di forma. L'acqua hè comunmente usata perchè hè quasi incompressible è si espansione solu da una quantità assai chjuca. Se u gasu d'alta pressione hè stata utilizata, u gasu puderia espansione sin'à parechji centu volte u so voluminu cumpressu, correndu u risicu di ferite seriu. A pressione di prova hè sempre considerablemente più di a pressione di u funziunamentu per dà un margine di sicurità. Di genere, 150% di a pressione di u funziunamentu hè utilizatu.
U cilindru hè situatu in una giacca d'acqua chì hà un vulume cunnisciutu. A giacca d'acqua hè cunnessa à una buretta calibrata chì misura u cambiamentu di u voluminu di l'acqua in a giacca. U cilindru hè poi pressurizatu cù l'acqua finu à a pressione di prova. A pressione hè tenuta per un certu tempu, di solitu 30 seconde o più. Duranti stu tempu, u cilindru si dilata ligeramente è spusta l'acqua da a giacca à a buretta. A quantità di l'acqua spustata indica l'espansione di u cilindru sottu pressione. Dopu à u tempu di mantene, a pressione hè liberata è u cilindru cuntratta à a so dimensione originale. L'acqua chì hè stata spustata torna à a giacca da a buretta. A diffarenza trà e letture iniziali è finali di a buretta indica l'espansione permanente di u cilindru.
L'espansione permanente ùn deve micca più di u 10% di l'espansione tutale. Sì, significa chì u cilindru hà persu una parte di a so elasticità è pò avè sviluppatu cracks o difetti chì comprometanu a so integrità. Tali cilindri deve esse eliminati da u serviziu è distrutti. L'idrotesta verifica ancu e perdite osservendu ogni calata di pressione durante u tempu di mantene o qualsiasi bolle chì scappanu da a superficia di u cilindru.
I risultati di l'idrotesta sò registrati è stampati nantu à u cilindru cù a data di a prova è u numeru d'identificazione di u stabilimentu di prova autorizatu. U DOT richiede chì a prova idrostatica è a riqualificazione sia realizata da agenti registrati chì sò stati certificati da u DOT è chì sò stati emessi un Numeru d'Identificazione di Re-testers validu (RIN) da l'Amministrazione di Ricerca è Programmi Speciali DOT (RSPA). A prova di l'idrossi assicura chì i cilindri di gas sò sicuri è affidabili per u so usu destinatu.
Tempu di Postu: Oct-09-2023