Custruì un Cilindru Per Perfettà Esige Capacità Over-All

Ci hè assai più passi chì a ghjente imagina per fà un cilindru.ZX applica e so linee di pruduzzione automatica altamente efficiente per rende notevuli a velocità è a qualità di u processu di cilindru.

A stallazione di i set di cilindru hè ancu un prucessu chì s'appoghja nantu à l'equipaggiu megliu per guadagnà un pruduttu sempre grande. U prucessu di stallazione nurmale include tuttu da anelli di collu, stampatura persunalizata, taping di valve, installazione di valve è pittura.

I nostri travagliadori facenu sti travaglii cun passione, è si sentenu veramente cum'è facenu un craft à un perfettu.Uperendu e macchine, supportate cù travaglii manuali, i nostri cilindri sò fatti di manera precisa è rapida.

Un bonu pruduttu principia cù ogni parte chjuca, soprattuttu i materiali. Avemu l'applicazioni di e facilità d'analisi di u materiale spettru per assicurà chì e materie prime sò finu à o ancu sopra u standard di qualità. Questu hè fattu perchè vulemu chì i nostri clienti uttene a megliu qualità. u pruduttu finali, è per fà, avemu bisognu di travaglià dura da u principiu.

Per l'industria di e bevande è di a birreria, a pulizia di qualità alimentaria hè di vitale importanza. Pudemu CO2 in l'acqua di soda è ovviamente vulemu chì sia super pulita postu chì a bevemu. Pulizia ZX di qualità alimentaria da pulitori ultrasonici cù acqua pura sottu 70 gradi. s'assurer qu'il ne reste presque aucune pollution tant à l'intérieur qu'à l'extérieur du cylindre.

Da l'esternu, l'aspettu di u cilindru influenzerà l'imaghjini di i nostri clienti, chì avemu ancu assai valore. Una superficia pulita è bona darà una impressione megliu.

U sistema di trasfurmazioni di u cilindru è di a valvula, cum'è dettu, sò robotichi è integrati. Significa chì l'automachine altamente efficaci mette un inseme di prucessi diffirenti per fà u pruduttu finali inseme. Stu sistema hè più efficace ancu trà i sistemi auto. .

Efficienza, pulizia, sicurezza. Quessi sò i nostri perseguimenti. Speranza per a nostra crescita inseme cù i nostri partenarii.


Postu tempu: Apr-08-2022

Applicazioni principali

L'applicazioni principali di cilindri ZX è valvole sò datu quì sottu