ZX migliora continuamente a qualità è l'affidabilità di e valvole d'aria

ZX migliurà continuamente a qualità è l'affidabilità di e so valvole di gas per l'innovazione, l'alta tecnulugia è a persistenza.

In l'industria di u gasu, i valvuli sò trà i cumpunenti più adattati.

In fatti, ogni cilindru o cisterna hè dotatu di un certu tipu di valvula.Ùn importa micca e facilità di riempimentu o i fornitori di cilindri di gasu, spessu participanu à u cummerciu o à a fabricazione di valvole.

Furnitu in un voluminu cusì grande, i valvuli sò sorprendentemente a parte di cilindru chì hè più prubabile di fallu.

ZX hè cunsideratu cum'è un fornitore di cilindru di gasu qualificatu, è trattemu assai ordini di compra di valve è sò capaci di fabricà 2 milioni di valvuli di gas. Avemu assai partenarii cooperativi in ​​questu campu, è sò assai soddisfatti di a nostra supply valve in generale. aspetti.

À u tempu, ZX hà cuminciatu à capisce chì puderanu veramente aiutà i clienti à selezziunà megliu e diverse dimensioni, tippi è disinni di valvule in modu adattatu per e diverse applicazioni.

Ancu se e valvole sò state aduprate è sviluppate in modu stabile per decennii, ci sò ancu alcune note impurtanti nantu à elli.

E valvole di stile O-ring anu quasi rimpiazzatu i tradiziunali di stile imballatu per e so specialità facili d'utilizazione.I nostri clienti spessu usanu valvole di stile di diafragma ligati chì sò di standard high-end per u tipu d'usu cum'è i laboratori di gas speciali.

I principii ergonomichi sò adattati in u disignu di valvule in l'ultimi anni per aiutà i travagliadori pertinenti à fà u so travagliu più faciule è megliu, è più importantemente, più sicuru.

ZX piglia u sistema di machinazione CNC in u prucessu di fabricazione accuratamente, per migliurà a precisione in u processu di u filu di a valvola di entrata è di uscita.Scelta di u filu di ingressu adattatu hè ancu impurtante per prevene u cilindru di gasu da perdite.Usemu macchine automatiche di taping per processà a parte di u filu per minimizzà u risicu potenziale di perdite.

Avemu pigliatu e nostre idee d'innuvazione à u sviluppu è l'evoluzione di e valvole cù caratteristiche speciali cum'è i regulatori di pressione integrati (VIPR) è e valvole di pressione residuale (RPV).

By Frank Li / 10 di marzu di u 2022


Tempu di Postu: Mar-10-2022

Applicazioni principali

L'applicazioni principali di cilindri ZX è valvole sò datu quì sottu